I love...Ville à Dômat·15: Pere Mercader | Ville à Dômat


 facebooktwittergoogle+spotifyyoutubefeed rss

Pages

dissabte, 20 de desembre del 2014

I love...Ville à Dômat·15: Pere Mercader

La primera paraula que vaig dir va ser “Guapa”, jo sortia de la banyera i amb la meva mare ens miràvem als ulls. El primer cop que vaig tocar el piano ho vaig fer amb els peus. I el primer cop que vaig fer una cançó la van nominar als premis Enderrock. Bé, això últim m’ho he inventat. De fet la necessitat de fer cançons, és a dir d’inventar, crec que l’he tingut tota la vida.

D'aquesta manera es presenta en el seu web el cantant de Montcada I Reixac, Pere Mercader. El cantautor ha publicat el seu primer llarg Llumins amb tretze cançons plenes de riques melodies que es beuen d'un sol glop. Fa un temps passà el tràngol de venir a Ville à Dômat on fou entrevistat pel Mariscal Mauro. Avui ja s'ha convertit al "viladomatisme". A què esperes? Viladomatitza't

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada