El Drac Novell International és un festival d’àmbit internacional per a estudiants i/o llicenciats en publicitat o comunicació
de fins a 2 anys després de graduar-se. Aquest és l’únic festival del
món dedicat exclusivament als estudiants de publicitat i que uneix
l’àmbit empresarial i l’estudiantil.
Aquest any es celebra la 16ª edició, la més internacional fins ara. El principal objectiu és premiar els treballs realitzats per estudiants,
que posaran de manifest la qualitat de la formació impartida per les
universitats i escoles de publicitat i comunicació. Alhora es pretén apropar els futurs professionals en comunicació a les agències i al món professional
donant a conèixer les seves creacions i treballs. La participació és
internacional i gratuïta, a més d’estar limitada a estudiants i ex
alumnes de fins 2 anys després d’ésser graduats.
Aquest 2013 es celebra a la Facultat de Comunicació Blanquerna (c/Valldonzella 23, entrada per la Plaça Joan Coromines) el 28 i 29 de novembre. L’Associació Empresarial de Publicitat aposta per la formació de les noves generacions. Aquest festival premia l’esforç realitzat pels estudiants durant tot l’any.
La AEP demostra el seu compromís amb el sector empresarial publicitari
presentant el talent dels joves comunicadors i futurs treballadors a
través d’aquest concurs. Durant els dos dies que dura aquest festival,
els assistents podran assistir a conferències sobre publicitat, a
tallers, a la projecció d’un shortlist de les peces presentades a
concurs i, finalment, a l’entrega de premis.
A més aquest any hi ha noves categories. Les primeres són la categoria de “branded content”, que Aftershare.tv patrocina i fa de jurat, i la de “comunicació en salud”, que la patrocina Innuo
que també fa de jurat. Per altra banda, com considerem el paper dels
professors molt important en la formació i el desenvolupament d’aquests
futurs treballadors hem desenvolupat una nova categoria on ells són els
protagonistes. En aquesta categoria els professors proposaran,
mitjançant un formulari online, les millors campanyes publicitàries
d’aquest any. Es farà una shortlist de les primeres 500
propostes i els professors que assisteixin al festival la visualitzaran a
la Facultat de Comunicació Blanquerna i votaran la campanya guanyadora.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada